1401/02/10 12:04:21

روز جهاني كارگر

سلام و ارادت

انگار همين ديروز بود ، تو جلسه صحبت از اين شد كه يك كليپ شاد مناسبتي براي بچه ها بسازيم...

تقويم رو كه باز كردم چند تا پيشنهاد خوب بود كه 11 ارديبهشت روز كارگر يك جورايي از انتخاب هاي ديگه تازه تر و خاص تر بنظر مي سيد.

دوربين رو برداشتيم و اومديم پيش شما تا اون يك كليپ خاطره ساز درست شد؛ يادش بخير

 امسال كه يكسال از كنار باهم بودنمان مي گذره ، مي خواستم براتون از جواب سوال هايي كه مي گفتيد بنويسم :

مثلا كارگر به چه كسي ميگن؟

همه افرادي كه براي درآمد زحمت مي كشند كارگر مجسوب ميشوند . فرض كنيد يك پزشك براي رسيدن به تخصص و پيدا كردن شغل زحمات زيادي را متحمل ميشود.

رايت ميلر ميگه كارگران دودسته هستند : يقه سفيد ها (كارمندان) و يقه آبي ها (كارگران دستي)

يا اينكه سوالات در مورد روز كارگر كه با يك جستجوي ساده در فضاي مجازي خيلي اطلاعات خوب تاريخي داره معلومه...

به طور خلاصه11 ارديبهشت ماه هر سال مصادف با اول مي سال ميلادي روز جهاني كارگر هست و براي حمايت از اين قشر سودمند جامعه ، ساليان سال اتحاديه هاي كار و كارگري  در سراسر جهان و كشور عزيزمان جشن و راهپيمائي برگزار مي كنند.

خداروشكر به همت رياست محترم بيمارستان پيامبران در راستاي حمايت همه جانبه از همكاران محترم در اين مجموعه درماني كه با لباس مقدس خدمت به رنگ هاي زيبا و مختلف مشغولن ، انجام بيمه تامين اجتماعي بر اساس مقررات حاكم براي پرسنل محترم و خانواده هاي ايشان محيا و خدمات بيمه تكميلي ، امور رفاهي اينكه حقوق ماهيانه بدون تاخير در يك روز مشخص شده از قبل با وجود مشكلات و موانع موجود هميشگي پرداخت شده و انشالله هميشگي و ابدي انجام ميشه و......

براي اولين بار در سال 1395 با دستور رياست محترم شوراي عالي رياست كارگروه مديريت روابط كار بيمارستان پيامبران تشكيل شد ، از اقدامات موثر در اين خصوص تدوين آئين نامه انضباطي كار مصوب مراجع ذي صلاح ، تاسيس شوراي اسلامي كار ، حضور و همكاري موثر در زمينه حمايت از حقوق همكار با اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي شوراي اسلامي كار و سازمان تامين اجتماعي با هدف عدالت رسيدگي در مواجه با مسائل بوجود آمده ، ايجاد روحيه همكاري بين كاركنان و پيشرفت بالابردن آگاهي كاركنان و نظارت بر انجام صحيح امور محوله، بررسي شكايات پرسنل و تلاش در گسترش امكانات رفاهي و حفظ حقوق قانوني پرسنل ، بررسي و شناخت كمبودها و نارسايي ها ، پيشنهاد تشويق عناصر فعال و همكاري و كوشش در بهبود شرايط كار و ساير موارد مشابه و مرتبط و ساير امور ديگر بوده است ؛ كه الحمدالله به پاس اجراي مطلوب و مفيد امسال بيمارستان پيامبران مورد تشويق سازمان تامين اجتماعي هم قرار گرفت.

در آخر پرواضح است كه سرمايه هاي انساني علاوه بر اجر و پاداش دنيوي از ثواب بسيار زيادي بهره مي برند به طوري كه عنوان جهاد كننده در راه خدا كارگري است كه براي زندگي خانواده اش سعي و تلاش ميكند اطلاق شده و حال شما كه مدافع سلامت هستيد هزاران بار بيشتر

ضمن تبريك و تهنيت اين روز مبارك ، با اميد به خداوند متعال با همت والا همچون قبل به ياري همنوع خود ميشتابيم...

علي يارتان،حق نگهدارتان